Tuesday, May 15, 2012

universiti malaysia pahang (UMP)


aku dapat offer masuk uni nie..
dapat course chemical engineering (loji proses)
ade sesiape tahu ape sebenarnya keje tu?
aku maen apply je sebab nak kan chemical engineering punya pasal..
before nie ade jugak apply kat UTP..
tapi disebabkan x ada rezeki tok gi sana, my application is in KIV..
dia suro check 12 hb tapi skrg nie da 14 hb da and my application still KIV lagi..
so..as my mum and my brother said..i'm gonna take this offer..
kalau ade sesiape yang baca blog nie and blaja kat UMP sila-sila la perkenalkan diri eh..
sebab aku rasa aku sorang je antara kawan-kawan aku tercampak kat pahang nie..
actually takut jugak nak melangkah ke alam universiti nie..
takut je x ley nak adapt dengan kehidupan kat sana..
bukanlah aku nie anak manja ke apa just takut homesick punya pasal..
tapi x pernah cakap bende nie ngan mama takot dia nangis plak nanti..haha :)

No comments:

Post a Comment