Monday, May 7, 2012

hangout

18/04/2012 is the date..
me,hadaina,raihan and seorang hero tersesat yang bernama syed afiq telah keluar bersama ke CS..
CS je..xde tmpt laen ke nak pegi huh?!
da tu je tempat yang senang nak pegi.. (alasan tak munasabah)
kiteorang sbnrnye plan just nak tgok wyg ke cite "Battleship"
memang gempak gile la cite tu..hero dia handsome gils babs..
bile part yang kelaka aku rase sure kite je kot yang ketawa kuat gile..haha
memang dalam wayang tu kite punya.. :D
after wayang kite orang pegi makan sushi kat sushi king..
makan 4 orang tapi just total dalam 25 ringgit je..
first time seyh makan ramai-ramai under 30 ringgit..
the real reason kite makan sikit je sebab kite sume da x sabar nak berkaraoke kat Neway..
maklumlah time tu ade dpt diskaun..
kene pulak kat orang yang kaki karok..xkan la nak lepaskan peluang kann......
that day mmg hepy gile walaupun hadaina kena balik cepat and mic aku asik kene conquer ngan raihan je aku tetap puas sebab aku da lame gile x karok ngan members!!! :D:D
suare syed afiq,raihan and hadaina sume bole tahan..suare aku je malu-malu nak klua..haishh..

No comments:

Post a Comment