Monday, May 7, 2012

sunny day

majlis perkahwinan kakak kepada kembar saya.. :)
actually bnde nie pon da lama jgak da lepas..
31/03/2012 tarikh keramat untuk mereka..
majlis nie diadakan di dewan jubli perak kat UDA nie je..
kiteorang just datang tunjuk muke tapi sebenarnya saya sendiri tak tahu nama kakak dia sape..hehe..sori beb
on that day jugak for the first time mama kasi permission untuk saya drive kete together with my friends..HAHA :)
ecah,aimi and nina pon naik kete gak tapi x sure spe yg bwak..
after kite sume nak balik i got a call..
her: qila..wait for me ar..i'm coming to the wedding.
me: u said earlier u cannot come..ok ok..i'll wait for you..
jeng jeng jeng..siapakah gerangan wanita itu???haha
yang call tu Ampigah Sivan atau nama manje dia Ampi..
peramah gile orang nya..
after wedding tu saya hanta ampi balik and utik,saya dan syafiqah pergi ke tutti frutti kat UDA..
just take away je sebab kene balik awal.. :(
 here's the pictures!!

 me and ampi

 from left : ampi,nana (my twin), syafiqah,utik


in the car :) sori utik aku tercover muke kau..hehe

No comments:

Post a Comment